AKTYWNI DLA RODZINY - czyli dobra marka Fundacja Medialna 7

A85I3803 1Promują takie wartości, jak uczciwość, przedsiębiorczość, sprawiedliwość i solidarność. Warszawska Fundacja Medialna 7 tworzy dzieło ewangelizacji młodych. Są wierni nauczaniu Jezusa Chrystusa i Jego Ewangelię pragną głosić całemu światu. 
Ich nadrzędnym celem – jak czytamy w materiałach źródłowych – jest formacja duchowa, tak bardzo potrzebna w dzisiejszym świecie, który jest pełen informacyjnego szumu. – Przede wszystkim chcemy wskazywać na Tego, który jest Drogą, Prawdą i Życiem i tylko z Nim każda życiowa „podróż” ma sens. Opowiadamy o Bogu tam, gdzie słuchają nas młodzi ludzie. Aktywnie działamy w internecie i w mediach społecznościowych. Docieramy do setek tysięcy osób dzięki stronie internetowej Stacja7.pl, a także naszym kanałom na Facebooku, Instagramie, Twitterze, platformie YouTube, naszemu Wydawnictwu Stacja7 oraz sklepowi Dobroci.pl – czytamy.
 
Stacja7.pl
Od 2012 roku tworzą cieszący się dziś dużą popularnością portal Stacja7 (https://stacja7.pl), który jest bez wątpienia głównym dziełem Fundacji działającej pod patronatem metropolity warszawskiego, kard. Kazimierza Nycza. To ich najważniejsze narzędzie ewangelizacji i jak zaznacza biuro prasowe Fundacji, to pierwszy w Polsce multimedialny portal skupiający autorów książek religijnych, publicystów, dziennikarzy, a także wszystkich tych, którzy chcą rozmawiać o religii i wierze.
 
Fundacja prowadzi także szeroką ewangelizację w mediach społecznościowych, gdzie każdego dnia dzieli się Słowem Bożym, polecając wartościowe artykuły, tworząc grafiki z myślami świętych Kościoła oraz cytatami z Pisma Świętego czy tworząc wspólnoty modlitewne dla kobiet i mężczyzn. Co ważne profile „Medialnej” na Facebooku i Instagramie obserwuje łącznie ponad 300 tys. osób.
 
Rekolekcje na YouTube
Kolejnym działaniem jest prowadzenie rekolekcji na kanale YouTube. – Chcemy wychodzić tam, gdzie młodzi szukają autorytetów i wskazówek na życie. 
Ponadto „Medialna” ma „Wydawnictwo Stacji 7”, które zajmuje się wydawaniem publikacji od „a” do „z”, czyli „od samego pomysłu aż po miejsce książki na półce w księgarni”, profesjonalnie promując tytuł zanim jeszcze ukaże się w sprzedaży.
 
Akademia dziennikarstwa
Wraz z Papieskim Wydziałem Teologicznym w Warszawie Fundacja Medialna 7 zorganizowała także z prawdziwego zdarzenia Akademię Dziennikarstwa, dzięki której uczestnicy uzyskaują wiedzę praktyczną, poznają kulisy dziennikarstwa, zdobywają serca internautów. - Dbamy o to, by podczas zajęć przeważała forma warsztatowa, oparta na ćwiczeniach – czytamy na stronie Fundacji.
 
Kolejnym dzieckiem Fundacji jest sklep Dobroci.pl, w którym polecane są rzeczy wartościowe, czyli takie, które ubogacają duchowo i pomagają w odnalezieniu właściwej drogi w życiu.
Ta warszawska Instytucja realizuje też wdrożenia IT, tworząc nowoczesne strony internetowe oraz świadcząc usługi hostingowe, jak również transmituje msze święte, uroczystości kościelne, debaty czy konferencje.
 
Medialna 7Po pierwsze Rodzina
Najmłodszym dzieckiem „Medialnej 7” jest projekt „Małżeństwo i rodzina. Analiza SWOT dla wahających się”, realizowany w ramach konkursu „Po pierwsze Rodzina”. – Naszym celem jest promowanie wśród młodych ludzi właściwego, prawdziwego wizerunku małżeństwa oraz ułatwienie decyzji o założeniu rodziny – tłumaczy Aneta Liberacka, redaktor naczelna Stacji7. – Zależy nam na pokazaniu, że życie we dwoje nie oznacza rezygnacji z marzeń, a wręcz przeciwnie, można się rozwijać zarówno zawodowo jak i sięgać po nowe pasje, spełniając jednocześnie jako współmałżonek i rodzic – słowem być szczęśliwym człowiekiem.
Efektem konkursu jest stworzenie poradnika dla wahających się, wzbogaconego analizą SWOT, z omówieniem mocnych i słabych stron małżeństwa oraz szans i zagrożeń, jakie ze sobą niesie decyzja o założeniu rodziny.
W książce, która za chwilę ujrzy światło dzienne pojawią się autentyczne historie małżeństw, zaproszonych do projektu – mówi nam Izabela Hemerling-Kamińska, specjalista ds. promocji i marketingu. – Nie zabraknie także wypowiedzi doświadczonych ekspertów, pracujących na co dzień z parami: psychologów, pracowników poradni małżeńskich, duszpasterzy rodzin – wylicza.
Na pytanie, czy warto inwestować w małżeństwo, nasza rozmówczyni odpowiada z uśmiechem, że każdy po przeczytaniu książki będzie mógł sobie z pewnością odpowiedzieć na to pytanie.
Publikacja, która w pierwszej kolejności trafi do partnerów Fundacji i instytucji współpracujących, dostępna będzie dla czytelników w sklepie Dobroci.pl w symbolicznej cenie.
 
 
 
Tutaj możesz wesprzeć Fundację:
https://wspieram.stacja7.pl/
Darowizna zagraniczna
Napisz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwoń: 511 827 700.
 
Oprac. Karol Pomeranek
 
oprac. Karol Pomeranek
Fixed Bottom Toolbar